Jessica Zederfeldt

Tidiga julklappar
En av alla fördelar med att arbeta på förskola är dom små (och stora för den delen) julklapparna man får av alla fina barn och föräldrar som avslut på höstterminen. Kolla bara hörrni på den senaste julklappen jag fick från föräldrarna och barnen på en utav avdelningarna! TACK! Så roligt att kunna få öppna lite i smyg innan julafton också. Jag är ju så extremt nyfiken. Om ni inte vet vad Box Experience är för något så är det ungefär som Livit.se. Lär nog välja något i stil med spa! Vi får se. Pratade med kollegorna om att vi ska gå tillsammans så får se vad vilä väljer. Men en avslappnande massage nu hade suttit RIKTIGT BRA! Hur som helst. Fredag idag och jag jobbar till halv 5. Ska möta upp min fina efterlängtade Bea efter jobbet, käka något och åka hem till mig och Tobias så hon får kika på vår nya lägenhet. Riktigt trött just nu. Ska bli skönt med helg!