Jessica Zederfeldt

Julklappar
För min egen del så är jag nästan klar med allas julklappar. Men jag har helt missat att önska själv. Det finns såklart flera saker jag väldigt gärna skulle vilja ha, listan kan göras lång och jag har säääkert nämt en hel del när jag och Tobias gått och fönstershoppat. Sånna presenter är ju underbara, för man önskar sig det, men glömmer ju bort det så småning om. Och då blir det ju en överaskning när det sen är dags! Men har dragit upp två alternativ som jag spanat på ett tag. Jag skulle trivas såååå bra i en Jumpsuit. Märke kvittar såklart och skulle bli överlycklig för vad som helst i mysväg, men jag tycker den här från Onepice är galet fin. Tyvärr kostar den en del vilket gör önskningen tveksam. Men men, önska får man alltid göra. Sen har jag spanat in den här skrubben från The Body Shop. Den luktar jättegott och skulle väldigt gärna vilja pröva den! Den är en aning billigare vilket känns bra i magen. Finns massa härliga kroppskrämer till som luktar jättegott också. Mums för kroppen! Smycken och hudvård kan man aldrig få förmycket av. Önskar mig en "hårig" boll som smycke till min MK väska också, gärna, grå, vit eller beige så den sticker ut från väskfärgen lite. Helt galet att det är 1 December i morgon!