Jessica Zederfeldt

Underbara helg!
Jag har haft en helt OTROLIG helg! Hela lördagen var fantastisk. Möhippa för min älskade syster och oj så jäkla lyckat ALLT blev! Tyvärr finns det fortfarande saker jag inte kan avslöja om den men inget kunde faktiskt blivit bättre, okej några mindre regndroppar hade väl inte skadat men inövrigt var allt helt magiskt! Min söndag var exakt lika dan, fast med annat upplägg! Åh, VET NI?! Jag och min älskade, älskade Tobias har blivit sambos och från och med nu bor vi tillsammans i lägenheten jag bor i. ALLT känns så PERFEKT!♡ 

Vi tog en riktigt lång sovmorgon innan vi åkte till Bauhaus och köpte en öppen spis. Svängde förbi Maxi för att handla en del mat och sen hem igen. Jag städade upp lägenheten litegrann medan hjärtat satte igång med att montera ihop spisen. Hann inte va me när den var klar för jag skulle på middag hem till min syster inför bröllopet. Det var en del saker som vi skulle gå igenom och passade på med middag för brudtärnor, marschallkar (stavning?) och såklart brudparet själva. Så mysigt och gott. Tog bussen hem igen vid halv 9. Och när jag kom hem, jag lovar hela jag smälte av kärlek. Då har han tänt ljus i hela lägenheten, den öppna spisen är på plats. Det blev helt jäkla galet bra! Han hade värmt varsin varm choklad, satt på julkalendern med Pelle Svanslös, (en av mina absoluta favoriter), och tänt första adventsljuset. Jag kunde verkligen inte fått ett bättre avslut på helgen. Helt fantastiskt!