Jessica Zederfeldt

SÅ SJUKT STOLT!!
Ibland blir jag faktiskt förvånad över mig själv! På något sätt försöker jag vara min egna förebild och samtidigt förska vara en för någon annan. Och för att kunna vara det, framför allt för mig själv så måste jag puscha mig till mina maxgränser för att visa att jag kan mer! OCH IDAG VAR EN SÅN DAG! Jag vågade mig tillbaka till en körskolärare som fick mig att gråta sist jag hade kört med honom. Jag var så arg och besviken, både på honom och på mig. Hade ångest över att jag hade 11 till lektioner med honom. Och som min fina kärlek och alla underbara vänner rådd mig till, att jag skulle byta lärare för att jag skulle må så bra som möjligt, förstår jag att dom rådd mig till det! Men jag har alltid vart envis med att man ska våga göra det man är rädd för. Var precis det jag var idag! RÄDD OCH HADE ÅNGEST. Men jag bestämde mig för att ge det en chans till. OCH HÖRRNI! DET KUNDE INTE GÅTT BÄTTRE! WOW alltså! Nu är vi så gott som bästisar och imorgon kör vi dubbel igen. SÄ GÖR DET NI ÄR RÄDDA FÖÖÖR! SJUKT!
I övrigt hade jag en underbar dag på jobbet med mina fantastiskt fina kollegor! Halloweenfest för barnen å det är klar man klär ut sig så gott man kan då!