Jessica Zederfeldt

Förvarar mina smycken i en ask av marmor

Jag och Tobias hade en så otroligt mysig dag igår, vi båda var lediga och han ville att vi skulle cykla ner till köpcentret som ligger ett par minuter bort för att fika och gå och titta i affärer. Sagt och gjort. Vi lyckades äta frukost, fika och äta lunch på en och samma gång på inredningscafét som finns där. Det är så mysigt att sitta där i sofforna med bra musik en stor kopp Te, inredningstidningar och min fina sambos sällskap, jag skulle kunna sitta där i flera timmar. 

Men vet ni, förutom lite kläder som vi kom hem med köpte Tobias den här fina asken till mig. Jag blev helt kär i den när jag fick den av honom. Kolla så fin och praktiskt! Som ni ser så använder jag min som förvaring till mina smycken. Perfekt när man inte vet vart man ska förvara just dom sakerna, plus att det är en så fin inreningsdetalj! Hur för varar ni era smycken? 

Tack för att ni läste inlägget! ♥