Jessica Zederfeldt

Italien står på bordet

Wow villen middag Tobias lagade till oss idag! Riktigt ispirerat från Italien med luft torkad Bresola, mozzarella, pasta, tapenade av soltorkade tomater och massa annat gott. Jag slukade två portioner utan problem! Och nu sitter vi här i soffan med en kopp Te och kaffe. Hade precis ett långt och härligt samtal med mina föräldrar på telefon, så nu är jag helt perfekt lycklig i kroppen! ♡

Visst ser det helt ljuvligt ut!!?

Nu ska jag ta tag i CSN ansökan och boka biljetter inför inneveckan. Känner att jag behöver en lugn kväll nu. Det blir ett långt jobbpass med stängning imorgon så jag vill samla så mycket energi jag bara kan!

Kram på er och tack för att ni läste det här inlägget! Kul att ni som är nya forstätter att vara en del av min bloggfamilj! Det värmer i hjärtat ♡

#1 - Netti Starby

Vilken smarrig maträtt han har lagat till er och vad skönt med en lugn kväll innan ett långt jobbpass! Kram

Svar: ja den var riktigt god! sånt lyx med lugna kvällar :) Kram!
Jessica Zederfeldt

#2 - Alice Lindström

omnooom vad gott det ser ut!

Svar: det var verkligen jättegott! :)
Jessica Zederfeldt