Jessica Zederfeldt

Stor puss till er
Taaack hörrni för att ni är så fina och fortsätter titta in på bloggen även fast det vart tunt med uppdateringar över helgen. Jag har haft några sånna här riktigt skit-tycka-allt-är-världelöst-dagar plus att jag skickade in min första "stora" uppsats i söndags förmiddag vilket gjorde mig helt ur balans och nervös.
 
Men nu en ny vecka med fortfarande lika underbart väder. Och jag är mer än redo. Jag ska ta tag i en ny uppgift här hemma nu, laga lite matlåda och åka och hämta ett paket lite senare på posten. Visar er sen imorgon. Förresten har ett par utav mina flipp flopps kommit. Och jag vart så otroligt nöjd, visste att jag skulle blir 110% nöjd med dom men ändå så var dom ännu finare än jag föreställt mig. Lyckat köp!
 
Hur som helst lite senare åker jag hem till min syster en stund, så efterlängtat! Sen dags tills att Tobias slutar åker jag och handlar lite småsaker på hans jobb innan vi åker hem tillsammans. 
 
Imorgon hjärtisar är det en rätt tung dag, vi ska på begravning för Tobias helt fantastiska gammelmormor som jag fick äran att lära känna. En helt magisk och fantastisk liten tant var det jag hann lära känna och det är jag så otroligt tacksam för. En dag i taget ♥
 
xx
#1 - Sarah

Härligt me underbart väder :)