Jessica Zederfeldt

Vacation on my mind
 
Morning babes! 
 
Här är en inspobild till sommaren och semestern. Jag längtar så otroligt mycket nu till värmen, helt galet. Jag föredrar värmen framför allt annat väder. Jag tycker den runda strandfilten är så söt! Hittade massa mina bikinis på Victoria´s secret också så la upp två här som jag verkligen fastnade för. Alla mina bikinisar jag har kommer där i från, och det är verkligen de aboslut bästa bikinisar jag haft. Funderar dock på om jag kanske ska köpa en baddräkt i år också. Det återstår att se. Flipp floppen köpte jag ju igår och tropical spray använder jag varje gång jag åker utomlands. Dock med måtta såklart. Sen har jag lagt upp ett så kallat body chain vilket jag absolut kommer använda denna sesong. Jag älskar det! Speciellt i guld. 
 
Beach towel //Find here Body chain //Find here Bikini Blue one //Find here Bikini White one //Find here Strandväska //Find here
 
Ska fortsätta studera nu en stund innan jag väcker mitt hjärta som är ledig idag. Klockan 16 åker vi och hjälper hans morbror och mamma med lite saker. Ha det fint så länge
 
xx
#1 - Emma -Merakibeauty.se

fint collage :)

#2 - Helene

Så fin blå bikini! :D