Jessica Zederfeldt

Inte så populärt
Riktigt seg idag! Vet inte vad som hänt men har varit väldigt trött de senaste dagarna. I och för sig är väl inte det direkt något nytt för mig, men jag känner ändå att det är lite konstigt med tanke på att jag faktiskt är hemma nu mesta dels av tiden. Men men. Tobbe har ju en ledig dagt idag och vi tänkte faktiskt passa på att vara riktigt lediga också. Vi ska åka iväg och käka lite lunch i Farsta centrum nu. Pröva lämna lillfisen en stund och se hur det går så att hon vänjer sig lite vid att vi kanske är borta ett par timmar ibland. Resten av kvällen ska vi spendera framför Tv:n med tvspel och godis. En riktigt tjockiskväll. Mysigt!Köpte ett urgulligt halsband till Leia men det var inte så populärt! I och för sig behöver hon inte ha ett halsband med tanke på att hon än så länge kommer att vara en innekatt, men jag tänkte mer att det kan vara en bra sak för henne när vi ska på utflykt med henne, så som på buss eller annat, OM, jag säger bara OM något skulle hända! Bättre säkert före det osäkra. Men får ta det lite lugnt med henne och försöka vänja henne lite smått vid halsbandet! Nu väntar Tobbe på mig så vi hörs senare ikväll.