Jessica Zederfeldt

Mysfika
Nu har vi kommit hem för ett litet tag sedan. Tack min fina Morbror för skjutsen hem! Även om buss och tågresan till Mormor och Morfar med den lilla gick över förväntan, (älskade lilla skrutt, du får en stjärna i himlen), så var det nog skönt för både mig och Leia att få åka bil hem. Hon var nog rätt slut efter alla nya intryck av allting. Så nu blir det massa vila och gos för båda två till Tobias kommer hem från jobbet. Imorgon har han en ledig dag så får se vad vi hittar på. Ska försöka ut och åka lite bil också för att fortsätta vänja mig lite att inte ha den gröna skylten där bak. 
 
Fikan hos mina morföräldrar var jättetrevlig, var riktigt mysigt att få träffa dom igen! Vi fick riktigt god paj med bröd och sallad. Som om man inte var sjukt mätt efter det så lyckades jag klämma i mig en kopp Te och två stora kladdkaksbitar med vispad grädde och vilda hallon till. Riktigt gott men oj så mätt jag blev. Blev riktigt pepp på pluggandet nu också under fikat, vet exakt vilka människor jag ska intervjua. Och jag kommer faktiskt inte nöja mig med en person utan jag har en handfull personer jag vill hinna med! Så får se hur jag ska få ihop allt, men tror jag kommer att kunna samla riktigt mycket bra material av det. SUPERPOWER! Ska ta ordentligt med kväll nu och hoppas på att skruttfisen känner sig tryggare ikväll och kan ge både sig själv och oss lite mer sömn.