Jessica Zederfeldt

Precis vad jag behövde!

Åh! Förmiddagen blev precis efter vad jag behövde!

Ellinor kom över till mig för ett tag sedan så jag kunde få visa henne vår nya lägenhet! Och gullungen hade med sig en liten present som jag egentligen väntat på faktiskt. Rättare sagt så hjälpte hon mig att beställa hem ett mobilskal i form av en dekor och nu hade den äntligen kommit! Men den får ni se senare ikväll, så kika in då, jag lovar att ni kommer älska det! Eller ni som känner mig och har hängt med här ett tag vet ungefär vad jag gillar, så ni kommer förstå varför jag älskar det!!

Men ååh, ser ni vad mycket gott vi åt! Vi delade på ett Levin bröd med mozzarella och lite annat gott i. Köpte varsin kaffe och bara njöt med en massor att prata om. Så himla mysigt! Ser ni min goda White chocolate mocka?! Den var så god! Med grädde och vit choklad! Vilken dröm. Vi hann handla med oss lite småsaker innan vi åkte hem igen. Riktigt perfekt! Och nu passar jag på att bara vila lite medan jag bloggar. Jag känner mig så väldigt trött och seg just nu, så det är väl lika bra att passa på, så får ni se mitt fina nya skal sen.

Tack för att ni läste inlägget ♡

#1 - E.brockman

Åh tack själv mitt hjärta, var verkligen en perfekt fikastund med dig! ❤️