Jessica Zederfeldt

FÖRSTA TERMINEN KLAR!!!
Hej på er!
 
Vet ni?! Precis som rubriken avslöjar så är första terminen klar nu och jag ler så munnen spricker! Jag sitter på tåget hem nu och har väl en dryg timme kvar innan jag är i Stockholm igen. Tanken var ju att jag skulle åka hem imorgon, men vi hade inga obligatoriska lektioner och vi allihopa tjejer var så sugna på att åka hem och få sommarlov så vi bokade om biljetterna. Dock hittade jag inget flyg så det fick bli tåg tillbaka. Känns lite segt när man vet hur smidigt det är med flyg, men det får funka. 
 
Första terminen har gått BRAAA! Det är klart att man har haft lite motgångar, till exempel då när Leia klev över hela tangentbordet och lyckades radera hälften av min i stort sett klara uppgift OCH SPARA. Så jag fick börja om. Eller all nervös väntan för att få veta resultaten på uppgifterna. Men över lag måste jag säga att allt har gått förvånansvärt bra ändå! Allt har kännts så naturligt att lära sig. Jag har känt igen så väldigt mycket av det vi lärt oss med egna erfarenheter och mina studiekompisar är SÅ JÄKLA FINA OCH UNDERBARA. Tack älskade ni! ♥ 
 
Så nu är det dags för lite sommarlov för mig, jag kommer ju jobba en hel del. Men det ska bli skönt att få vila huvudet från studeierna ett tag. Tobias har lovat att hämta upp mig på centralen och sen äter vi sen middag när vi kommer hem. Gissar jag rätt kommer vi grotta ner oss i fler Prision Break avsnitt innan vi går och lägger oss, det är ju så spännande nu.