Jessica Zederfeldt

Snart mot Arlanda
God morgon! 
 
Då var det snart dags för mig att börja röra mig mot Arlanda flygplats. Jag åker upp till skolan idag och kommer hem på Onsdag igen. Vi har några sista föreläsningar, en redovisning och en opponering innan jag kan säga hej till sommarlovet. Ska faktiskt bli en aning skönt att få ta lite ledigt från studierna även om jag kommer jobba hela sommaren. 

Just nu håller jag på att göra mig redo, ska lägga lite smink och borsta håret en sista gång. Och packa ner det sista. Sen är jag klar och redo att åka till Arlanda. Mitt plan går vid halv 12 idag. Så jag behöver egentligen inte stressa men det är skönt att vara ute i god tid. Ska se till att få med mig alla viktiga saker nu som passet och plånboken. Jag behöver alltid dubbelkolla allt tre, fyra gånger innan så jag vet att allt är med! 

Så härligt att det är sommarväder ute idag med! Ingen aning om hur det är i Sundsvall men vår och sommarjackan tar jag på mig idag i alla fall och självklart ska nya fina väskan med! Naglarna är fortfarande fina sen innan jag åkte på semester. Så skönt att känna sig fräsch!