Jessica Zederfeldt

Drömmen för oss
Detta är alltså VÅRAN helt fantastiskt fina alldeles egna lägenhet som vi ska få flytta in till vid jul. Det här är verkligen som en pärla som vi lyckats fånga mitt ute i det stora havet. Jag vet inte hur vi har lyckats men på något sätt har det här blivit vår alldeles egna fina lägenhet. Det är en två- och en halva skulle jag vilja säga. Eftersom det inte finns något tillhörande förråd till lägenheten så finns det ett rum i lägenheten som är tänk som förråd, men det får man ju göra som man vill med. Och ni kan ju gissa redan nu vad jag har planerat för det utrymmet! (Tobias har redan godkänt detta!) Inte nog med att lägenheten är större än den vi har nu och helt efter våra behov, är det nyproduktion, helt nytt, helt fräscht och fint. Den ligger på bottenplan vilket har sina för och nackdelar men egentligen ser vi bara fördelar med det. Dels får vi vår alldeles egna terass på baksidan och dels kan våra lilla Leia äntligen få bli ute katt. Vi märker verkligen hennes behov till att få vara ute, så detta kunde verkligen inte bli bättre! Vi är så glada för hennes skull! Området är så mysigt och ligger ca 15 minuters bilresa närmre både Tobias mamma och min familj och släkt, än vad vi bor nu.
 
Jag har SÅ otroligt mycket planer för inredningen, praktiskt som dekorativt. Jag tror det kommer bli så bra, och jag lovar att ni kommer få följa med på den resan! Självklart får Tobias vara med och tycka och tänka här men det som är så bra med honom är att vi har väldigt lika smak, plus att han litar på mig till 100 procent vad det gäller inredning. Så länge vi håller oss till budget såklart. Det är jag så tacksam för, det är ett av mina stora intressen. Är du som jag, och vill få med din partner på samma tankebana som du har vad det gäller inredning så är ett smart tips att göra ett kollage med alla möbler, inredningsdetaljer osv, så att han/hon får en överblick och känsla av hur du vill ha det. Det har funkat riktigt bra för mig och Tobias. Plus att han blir glad att få känna delaktighet i hur mina inredningstankar går utan att jag bara shoppar massor. Rekommenderar det starkt!
 
Vi kommer som sagt flytta vid jul och vad jag förstår det som så kommer vi få nycklarna dagarna innan julafton, men vi kommer köra det stora flyttlasset i mellandagarna. Vilken julklapp, eller hur?!
 
Tack för att ni läste det här inlägget! Kram till er och hoppas ni har en superfin Fredag! ♥
#1 - Matilda Berlin

Men guuu vad kul! Ser så mycket fram emot att se bilder och följa hur det blir =) Sååå kul! Kram fining

Svar: Va roligt!! Jag ska verkligen uppdatera om det! kram <3
Jessica Zederfeldt