Jessica Zederfeldt

Last night was perfect!
Söndag idag och det är riktigt grått här idag! Hoppas att ni mår fint!
 
Jag vaknade riktigt sent idag. Tror vi låg och drog oss till 11, men det har en bra förklaring för igår somnade jag inte för ens efter 02.00. Jag och min syster var och åt middag på Norra Brunn och lyssnade på stand up. Det var så sjukt bra, roligt och trevligt! Ingen av oss har vart på någon form av stand up framträdande förut men det var så himla lyckat, maten, drinken, sällskapet och underhållningen! Det ska vi definitivt göra igen, utan tvekan! Har ni varit på någon stand up någon gång? 
Topp och byxor från BikBok, Skor från Belle Shoes, skinnjacka från Jofama by Kenza och västen har jag köpt för rätt länge sedan så minns inte vart den kommer ifrån. 
 
Tobias åkte till jobbet vid halv 12 idag så jag passade på att ligga och dra mig en timme till, vilket lyx när det är så grått och regnigt ute. Men jag har hunnit med lite sista studier och ett besök av mamma på en kopp te. En riktig sån där mys Söndag! Imorgon flyger jag upp till skolan igen så jag ska passa på att packa i ordning resväskan nu också så att allt är klart för i morgon! Denna gången längtar jag faktiskt lite, lite mer än förra gången. 
 
Tack för att ni läste inlägget! 
#1 - Matilda Berlin

Såå fin outfit! Det passade dig verkligen toppenbra =) Kram

Svar: ÅÅh tack vad snäll du är och vad glad jag blir att du tycker det!! :D tack! <3
Jessica Zederfeldt