Jessica Zederfeldt

new england salad
Hej på er, hoppas ni mår toppen!
 
Jag hinner bara med en liten snabb uppdatering nu. Jag har precis kommit fram till Sundsvalls flygplats och väntar på två andra tjejer från min klass. När dom landar så tar vi en taxi direkt till skolan och har två seminarier innan vi åker till hotellrummet och kopplar av för kvällen. Jag känner mig ändå rätt taggad för den här innevecka, känns som att det kommer gå fort denna gången! Jag hann med en riktigt god sallad på Arlanda också i förmiddags, melon, getos, kyckling. Ja ni fattar! Så himla fräsch och gott. En liten feeling av sommaren som vart! Dock gjorde salladen att jag nästan missade planet men jag hann med i sista stund som tur var!
 
Tack för att ni läste inlägget ♡
#1 - Matilda Berlin

Mums vad gott det ser ut! Såå fräscht =) Kram

Svar: det var det!! Men dyrt!... men så gott ändå! :) kram
Jessica Zederfeldt