Jessica Zederfeldt

Fönstershopping
Hej på er! Hoppas ni mår toppen idag! Jag mår bättre tack, inget halsont kvar!
 
Det blir ett kort och snabbt inlägg nu för jag börjar snart jobba igen efter min rast. Men jag har tänkte bjuda er på 4 av mina favoriter just nu när det kommer till accessoarer. Dessa är mina fyra och jag skulle mer än gärna klicka hem dom men eftersom jag är student som ni vet så får jag nöja mig med att fönstershoppa just nu... usch stackars mig för kolla så fina dom är!!
Men sparandet kommer löna sig så småning om och det gör att allt känns lite bättre!
 
I övrig så känns detta som en riktigt bra dag, jag känner av träningsvärk från träningen igår vilket känns underbart! Jag längtar till nästa pass. Kvällen blir lugn, lite plugg och egentid framför massor av bra Tv program med en stor skål pop corn och Te. Precis vad jag behöver! Jag är verkligen noga nu med att göra saker i en bra balans av vad jag mår bra av och vad som måste göras. Tror det är därför jag känner mig så pigg och full av energi nu mera. Ett starkt tips!
 
Tack för att ni läste inlägget! ♡