Jessica Zederfeldt

Vardagens är som en berg-och dalbana
Det blir ett kort litet inlägg nu. Men min vardag är en enda röra känslomässigt just nu! Jag är tacksam för mycket och många saker går också bra för mig. Men det här med boendet som jag nämn förut för er det tar enormt på mina krafter och på hur jag mår vissa dagar.
 
Igår kväll var ingen bra kväll. Jag fick inget skolarbete gjort och jag satt med ett tryck överbröstet i stort sätt hela kvällen. Jag är orolig över vad som kommer hända när vi måste flytta från vårt 2:a handsboende. Jag är förbannad över att boendesituationen ser ut som den gör i Stockholm. Och jag har panik och en vägran av att flytta till ett yttrrliggare andra hands boende sen. Jag tror inte att jag klarar det en gång till. Och ändå så är jag inne DAGLIGEN och letar och intresseanmäler mig på förstahandskontrakt. SÅ detta är alltså anledningen till att det var tyst här inne igår kväll.
 
Men jag hoppas att det blir en bra dag ändå och att det lättare lite snart!
 
Tack för att ni finns med alla fina kommentarer! Det gör mig så glad! Och tack för att ni läste inlägget ♡