Jessica Zederfeldt

EN BRA VECKA

Måndagen
 
behöver jag väl knappt nämna varför jag kommer att minnas den med ett leende
på läpparna  för resten av mitt liv?! Men för er som missat det helt så startade jag och
min sambo facebooksidan Openstockholm i Fredags, ni kan hitta all info om hur 
det gick till här. Så i tack vare det så fick vi komma till P5 morgon för att dela 
med oss av allt det i Måndags. (Slut-tjatat om det nu) 

Tisdag
En rätt tung dag på5 jobbet... 
behöver nog inte säga mer än så. 

Onsdag
Tillbaka för ny arbetsdag, och jag verkligen älskar min nya anställning så mycket. 
Jag ångrar inte en sekund! 

Torsdag
Ytterliggare en arbetsdag och en AW på kvällen med två helt magiska 
arbetskollegor som tror på mig till 1000. Tack för det ♥ 

Fredag
LEDIG. Det ska bli fantastiskt, även om det kommer innebära en hel dag med studier... 
men jag är fortfarande ledig och kan gå runt och mysa i pyamas hela dagen. 

Lördag
en till LEDIG dag! repeat på Fredagen, men kan nog lyckas klämma in en fika eller 
promenad här också. Jag har så svårt att sitta still...

Söndag
Stor påskmiddag hos mina föräldrar! Är det något jag uppskattar och älskar så 
är det hela samlade familjen på högtider! 
 
Tre saker jag vill få in i den här fullspeckade veckan : mer sömn, en lång brunch med Lisa och träning tre dagar. Börjar jag räkna på fingrarna hur det ska gå ihop så är det just nu en omöjlighet... eftersom att studierna kommer på 1:a plats. Andas och planera för att få ihop allt. phu.

 
Har ni något extra roligt som ni ser fram emot den här veckan? Berätta!  
Tack för att du läste ♡
#1 - Bella

Såg din kommentar på min blogg! Och ja, jag trivs superbra med Nouw. Kramis!

Svar: Härligt! Jag funderar på att byta... men är i valet och kvalet :/ kram!
Jessica Zederfeldt

#2 - A M

Underbart det låter!! Mysig bild!
sv: Ja det är det bästa som finns ju! :P
Kram på dig finis <3

Svar: Ja det blir en riktigt bra vecka tror jag :) Hoppas din vecka också blir jättbra! <3 haha ja verkligen :D kram
Jessica Zederfeldt

#3 - Mie Evnice

Låter ändå som en härlig vecka! :)

Svar: Ja det håller jag med om! Hoppas du också får en riktigt bra vecka och ledighet :) kram
Jessica Zederfeldt

#4 - Days by Johanna

Fullspäckad vecka, hoppas du får in det andra.

Eller hur vintertid var hopplöst och handla. Då fick det bli oftare och utan cykel, inte konstigt pengarna försvann när man var där så ofta haha

Btw, råkar du veta länkkoden till ditt gilla hjärta, för jag vill ha det så istället för det gilla jag har :)

Svar: Tack! Ja det vore riktigt härligt att få med dom sakerna också! :) Haha när jag vet precis vad du menar xD Ja jag ska kolla efter vad det kan vara för kod! Jag återkommer :D kram
Jessica Zederfeldt

#5 - Julia Persson

Låter som en härlig vecka ;)

Svar: Haha ja den blir nog riktigt bra :) Hoppas du också har en superbra vecka!
Jessica Zederfeldt