Jessica Zederfeldt

HAN ÖVERRASKAR ALLTID
Hej på er!
Vet ni, Tobias lyckas alltid överraska mig, egentligen så känner jag att vi överlag har ett väldigt romantiskt förhållande. Vi berättar ofta om vad vi uppskattar hos varandra, vi dejtar ofta, pussas MYCKET och säger att vi älskar varandra säkert 5 till10 gånger per dag! För vissa kan det låta som att man tjatar ut dom orden, men för mig betyder det lixom lika mycket varje gång. Och det finns så mycket hemskt som kan hända när som helst i livet så jag anser att det är bättre att berätta och säga det man vill till den andra på en gång när man känner det istället för att vara rädd för att "slita ut" fina ord och komplimanger. Jag säger det hellre en gång för mycket än en gång för lite!
 
 
Igår kom jag hem till det här när han sen skulle åka och jobba. Plus att det stod en hel hallonmousse tårta med vitchoklad i kylskåpet bara till mig! Halva tårtan försvann... så att han överraskar såna här lite mer speciella dagar är så otroligt mysigt. Älskade människa! Som sagt, jag hoppas ni också hade en riktigt bra dag igår ❤
 
Tack för att ni läste!
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg❤
#1 - N

Så fint!

Svar: Ja det var riktigt sött gjort :)
Jessica Zederfeldt