Jessica Zederfeldt

VARDAGSRUMMET JUST NU

Hej på er alla fina! Hoppas ni har en superhärlig start på helgen!

Jag har börjat min med att skjutsa iväg Tobias till jobbet, fotat MASSOR av bilder på hur vardagsrummet ser ut just nu, till er,  och bakat en kladdkaka som jag bland annat ska ha med mig ikväll. Det är knytis med mina arbetskollegor hemma hos fina Malin. Jag har riktigt längtat massor till den här kvällen, tänk att det är så jäkla roligt att umgås med sina arbetskollegor på helgen också, även fast man träffar dom nästan varje dag annars. Haha lite komiskt egentligen! 

Hur som helst, bilder var det ja! JAG HAR FÅTT IN VÅREN I VÅRAT VARDAGSRUM! Jag tycker det blev så härligt och uppiggande. Plus att fåtöljen verkligen fick komma till sin rätt. Men som sagt, nu är det bara tavlorna som ska upp på väggen och så får vi se vad vi gör med klätterträdet, antingen köper vi ett nytt mer stabilt eller tar bort det helt. Leia använder det i alla fall knappt nu, hon nöjer sig bra med att ligga högst upp på vitrinskåpet istället. Så vi får se. Men här har ni en hel del drös med efterlängtade bilder på hur vardasgsrummet ser ut just nu i alla fall!


Vad tycker ni? ♥ Jag tror verkligen att pricken över i:et kommer att bli när tavlorna kommer upp. Jag prövade att hålla upp dem på väggen och det såå bra ut, precis den där varma-välkommen-hem-till-en-kärleksfull-familj-med-en-krydda-stil-känslan. Jag hann få visa Lisa och Kasper som kom över på middag hos oss igår, vilket alltid är lika underbart och imorgon har jag tvingat hit mamma och pappa på en kaffe medan Tobias jobbar så att jag får visa dom också. Det är en speciell känsla att bjuda hem dom man tycker om och visa upp sitt alldeles egna hem ta form, efter allt flyttande som jag och Tobias gått igenom. Men idag då, jag ska strax fixa mig lite snabbt, hämta ut ett paket på posten, köpa lite gott på systemet, baka en matpaj som också ska med och sen fixar jag mig dundersnygg inför ikväll och drar i väg med klackarna bort till Malin vid 5. Jag hoppas ni också får en riktigt jädrans bra Lördag fina ni! 
 

Tack för att ni läste! 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg! 
#1 - Leia

Såå fint det blev!Kommer å provsitter 😊👌!!

#2 - JUNITJEJ

Så fint ni har det!

Svar: Tack snälla :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Bella

Så fint!

Svar: Tack så mycket :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Matilda Berlin

Men guuu vad fint! Nästan så man bara kan be om inköpslistan utav dig och bara kopiera allt rakt av, haha! Kram finaste <3

Svar: Haha aww vad fin du är ^^D <3 ja jag blev riktigt nöjd faktiskt! kram!!
Jessica Zederfeldt