Jessica Zederfeldt

FIXANDET FORTSÄTTER
Hej på er! Hoppas att ni mår jättebra! 
Ja fixandet här hemma med att komma i ordning med alla kartonger fortsätter. Det är lite skrattretande att jag och Tobias inte har haft en enda ledig dag tillsammans på över två verckor nu... Vi har lixom fått packa i och ur kartonger genom att avlösa varandra för att den andra ska jobba. Men nästa vecka, både Tisdag och Onsdag har vi två helt lediga dagar tillsammans. Dock så ska vi inte fixa något i lägenheten då utan vi har planerat in en hotell övernattning med middag och en kväll med Stand up. Det är exakt vad som behövs just nu. Vi behöver varandra, att få umgås som vänner och som par, fira för allt jädrans fantastiskt som skett nu och koppla av lite tillsammans! Så min 25-års present jag fick för mer än ett halvår sedan ska äntligen användas. Vi ser så mycket fram emot egen tid tillsammans nu. 
Men ikväll, vet ni vad som händer då?! Jo vi ska börja med min Walk in Closet! Den är ju inte super stor men absolut tillräckligt och jag ska piffa den sen så mycket jag bara kan. Vi behöver flytta upp några hyllor som redan sitter där inne och sen drar Lisa och jag iväg till ikea i morgon och handlar allt som saknas in dit. Det rummet behöver verkligen prioriteras eftersom att alla kläder just nu ligger i resväskor och kartonger och bara tar plats. Plus att det är en hel del andra saker som vi också måste få undan i någon smart förvaring i min WIC. Så på ett rätt så litet utrymme behöver jag alltså få in förvaring och kläder i massor. Plus att jag vill att det ska kännas rymligt och lyxigt på en och samma gång. Det blir en utmaning. Men jag tror att det kommer att bli bra!
 
Har ni några bra tips, idéer eller bilder så dela med er! Behöver eran inspo ♥
 
Tack för att ni läste inlägget!
 
Glöm inte att gilla eller kommentera om ni tyckte om inlägget ♥
#1 - Tarn

Åh walk in closet <3

Svar: Hehe ja det är en riktigt liten dröm :) <3
Jessica Zederfeldt