Jessica Zederfeldt

MACBOOK 6 GENERATION
Ska jag eller ska jag inte? 
Jag är verkligen så nära nu på att beställa den! Men alltid när det kommer till kostnaden så överväger jag väldigt noga innan jag bestämmer om det är nu jag ska köpa den, om jag behöver den eller endast vill ha. Och fram för allt, täcker budgeten? Jag har en riktig skrutt-dålig dator nu, den fungerar till det allra mest nödvändiga, absolut. Men mycket är också rätt illa med datorn, irritationsmoment på flera olika sätt. Men som sagt, det viktigaste fungerar som att betala räkningar och klara studierna. Jag är helt vilsen i Mac världen och har aldrig ägt något från appel. Men jag vet också att deras Macbooks ska vara överlägsna på många sätt. Och även om det är ett helt nytt upplägg från det jag har nu på min riktiga tegelsten till Dell dator så vill jag helt klart lära mig att anväda Macbook.
 
Så nu behöver jag eran hjälp! Ni som kan mycket om Mac och som själva har en Macbook, jag behöver era åsikter. Borde jag beställa den nu om jag känner att jag har pengar avsatt för just en ny dator?
 
Tack för att ni läste inlägget och tack för att ni vill hjälpa mig ♥
 
Glöm inte att gilla eller kommentera med era åsikter om hur jag borde göra ang ett Macbook köp ♥
#1 - Netti Starby

Om du verkligen vill ha den? Så köp den! :-D Kramis

Svar: Ja jag vill ju så gärna det och vad jag förstår så tycker du också att den är ritigt bra ;D Så jag känner mig mer säker på mitt val :) Tack :) kram<3
Jessica Zederfeldt

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Vill du ha den och har råd - KÖP! 😍

Svar: Tack snälla för din kommentar! Det kändes väldigt övertygande så jag lutar verkligen mot att beställa en! Kram :) <3
Jessica Zederfeldt

#3 - Kajsastina

Jag har en Mac. Mac brukar hålla länge och har gjort det sedan sommaren 2012 för min del, håller igång riktigt bra än idag tycker jag.

Så vill du ha den och känner användning för den så säger jag köp! :)

Svar: Tack snälla för feedbacken! <3 Ja mina tankar går verkligen åt det hållet så det lutar nog mot att jag beställer den innan helgen ändå :) kram! :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Ellinor Brockman

Köp den Finis! Min från 2007 håller än' jah kommer aldrig kunna gå tillbaka till PC. Mac är dyrare i inköp men håller 3 gånger så länge :) jag kan lära dig hur datorn fungerar om det är så :) <3

Svar: Taack hjärtis!! Du ger alltid så kloka tips och gör så bra val! Känner mig supersäker nu på att jag ska köpa en <3 Haha jaa du får gärna gå en kurs med mig hur man gör xD <3
Jessica Zederfeldt