Jessica Zederfeldt

MINI BRUNCH
Det blev en liten mini brunch med Tobias idag innan jag släppte honom på jobbet. Vi hann rensa en hel del hemma och fick faktiskt ihop en hel svart sopsäck som vi kunde slänga. EN SOPSÄCK! Så mycket saker som vi samlat på oss. Jag brukar inte samla på mig överdrivet mycket och är ändå rätt flitig på att sälja iväg en hel del saker. Men nu kände vi verkligen att vi behövde göra en ordentlig rensning. SÅ skönt att få det gjort. Halvvägs klara tyckte Tobias att vi var värda en fika på Starbucks som slutade med lite amerikansa pannkakor och sirap istället. Supermysigt. Och resten av dagen har jag fått spendera med Lisa på Ikea som ni vet. Vilket lyckopiller hon är! ♥ Vi hittade så mycket fint, och jag kom som vanligt hem med saker jag inte hade planerat att köpa, men som vi faktiskt är i behov av. Där emot var både speglarna jag skulle ha slut i lager så jag får försöka lösa det på annat sätt. 
 
Nu ska jag få ta tag i alla inköp och börja fixa i ordning bland allt. Ni får se när allt är klart! ♥
 
Tack för att ni läste, hoppas ni får en supermysig fredagskväll!
 
Glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckte om inlägget ♥
#1 - Kattis

Så gott med brunch och framförallt pannkakor..blev sugen på att göra egna nu ju!😋 Grymt skönt att rensa ut också!
sv: Tack och så roligt att du gillar tipsen!😀

#2 - Matilda & Alva

Åh vad gott det såg ut!
Kram:D

Svar: Det var riktigt riktigt gott :D Du borde pröva det! Kram!
Jessica Zederfeldt

#3 - moamedalicia.blogg.se

åhh vilken lyxig brunch :D

Svar: Den var riktigt god! Rekommenderar verkligen att du prövar det på Starbucks :D
Jessica Zederfeldt

#4 - sandra

gott!