Jessica Zederfeldt

NÄR MAN LÄNGTAR TILL ALLT I LIVET
Hej på er finisar!
Nu har jag äntligen landat i mitt liv. Jag har inte hunnit få till några rutiner än men jag känner mig inte stressad, orolig, ledsen eller frustrerad. Allt faller bara på plats just nu och jag längtar till allt. Det här lugnet jag känner inombords har nog aldrig känts så här bra som det gör nu. Jag önskar verkligen att alla får känna den här känslan. Så fortsätt sätta upp delmål och kämpa mot det ni vill uppnå! Det kommer att gå bara ni vill, jag har lycktas! Och nu siktar vi mot nya mål.
 
Jag jobbar fram till 17 idag och sen får vi våra favoriter på middag ikväll! Jag längtar så mycket. Pasta med köttfärsås och planering av en resa. Visst låter det som en mysig Torsdagskväll, jag längtar hur som helst massor!!
 
Tack för att ni läste och hoppas ni har en minst lika bra Torsdag!
 
Gilla och kommentera gärna om ni tyckte om inlägget ♡
#1 - Matilda Berlin

Men guu vad skönt det låter! Älskar känslan när allt bara faller på plats och man hittar den där härliga harmonin i vardagen =) Kram fina du och hoppas du har en underbar kväll! <33

Svar: Ja den är helt magisk!! :D ♡ Tack snälla, hoppas du med har en supberbra Fredag!! Kram ♡
Jessica Zederfeldt