Jessica Zederfeldt

RESEMÅL NÄST PÅ TUR
Hej på er!
Sitter och drömmer mig bort lite grann nu när det är så himla kallt ute. Jag har rest en hel del under mina 25 år, till många olika platser också. Det är väl ett utav mina stora mål med livet. Hade inte familjelivet lockat mig så mycket som det gör hade jag utan tvekan levt med ett pass i handen, en ryggsäck och på resande fot. Men som sagt familjelivet ligger mig för varmt om hjärtat. Inget av dessa resemål är bokade men jag skulle gärna sätta mig också boka allihop nu på en gång om jag hade ett överflöd av pengar på sparkontot.
 
- Grekland
Hur som helst, Grekland är ett av alla vanliga turist mål som jag faktiskt aldrig besökt. Och det är något som verkligen måste bockas av på listan! Men framför allt lockar de vackra städerna otroligt mycket och värmen! Jag är inte gjord för kyla. 
 
 
- Norges fjäll och fjordar
En del av min sambos släkt bor i Norge, och innan jag träffade Tobias hade jag aldrig varit där. Men tack vare honom har jag fått besöka landet. Vi har redan pratat om att någon gång som vi åker dit igen för att hälsa på så ska vi boka in en extra vecka bara för att få vandra bland de otroligt vackra fjällen och fjordarna. Jag blir aldrig mättad på sån här natur. Det är så galet vackert. Och vilken frihetskänsla det ger att få strosa omkring i sån omgivning. Jag har besökt Skottland två gånger och fått uppleva den naturen, jag lovar att det gav mersmak!
 
 
- Resa runt i Sydamerika 
Ja det är också en av mina stora drömmar! Den kontinenten och Australien är än så länge de enda två som jag hittills inte besökt. Det finns så mycket jag vill se och uppleva i både Brasilien, Peru, Argentina och Chile. Jag vill se Inkastaden i Peru, se Jesus statyn i Rio, uppleva festivalen där, vandra i regnskogen och se alla otroligt mäktiga vattenfall med mina egna ögon. 
 
 
Vad har ni för drömresemål? Eller har ni något resemål ni tyckt vart extra speciellt? Vore så kul att veta!
 
Tack för att ni läste! ♥
 
Glöm inte att gilla eller kommentera om ni tyckte om inlägget! ♥
#1 - Sofi

Wow alla dom ställena skulle jag också vilja åka till, önskar också ja hade så mycket pengar! :)

Svar: Visst gör man?! ;D då hade jag bokat allt på en gång! xD
Jessica Zederfeldt

#2 - Petra

Grekland är jättefint! Jag tycker du ska åka dit nån ggn, jag har vart där flera ggr me min familj :) fin blogg också

Svar: Va roligt att du har varit där :D Tack snälla du! :)
Jessica Zederfeldt

#3 - Jennisbeauty

Härliga resemål! Riktiga drömställen :)

Svar: Verkligen :) hoppas på att åka dit till allihop snart :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Petra Olsson

Så mysigt med resor ⭐️Jag kom hem från Mauritius i måndags och den resan var fantastisk .kram

Svar: Åh vilket härligt ställe att åka till låter det som! Mauritius vore också härligt att få åka till :D Roligt att resan var så bra, och jag kikade in på din blogg, super fina bilder från resan :) kram
Jessica Zederfeldt