Jessica Zederfeldt

TACK JANUARI

Sista dagen på månaden, och årets första månad är slut! Och så mycket jag har hunnit med, eller både jag och Tobias. Vi sammanfattar och ser vad som hänt nu precis i början på året.
Det har varit en hel del födelsedagar som vi har firat, närmare 8st om jag inte minns fel. Vi har hunnit med både magsjuka och halsfluss, en resa till Norge över helgen. Jag har åkt till Sundsvall för studiernas skull. Vi har jobbat på ordentligt båda två. Tobias har fått heltidstjänst och jag har sagt upp mig från mitt extrajobb. Vi har bokat 10 dagar i Grekland, flyttat till våran alldeles egan lägenhet och kommit i ordning med i stort sett det mest nödvändiga. Vi har haft mini-dejter med fika, brunch och middagar. Och umgåtts med vänner. Gått på Stand Up med Johan Glans och sovit på hotell. 

Det känns ändå som att mellan alla vardagliga saker man behöver ta i tur med så har vi hunnit med väldigt mycket den första månaden vilket känns riktigt härligt! Men det är en hel del vi inte hunnit med som vi verkligen ska prioritera nu i Februari istället, som att bjuda hem släktingar så de får komma och se vårat nya hem. 

Hoppas att ni har haft en riktigt bra start på året och Tack för att ni läste inlägget!
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg! ♥
#1 - Matilda Berlin

Du verkar ha haft en toppenstart på året! Och sååå fina bilder! Kram fining <3

Svar: Tack, ja det har hänt en hel del härliga saker i Januari :D Hoppas på en minst lika bra Februari :) kram <3
Jessica Zederfeldt