Jessica Zederfeldt

VECKANS ANDRA TRÄNINGSPASS AVKLARAT
Hej på er!
Efter inlägget igår känner jag mig lite piggare och gladare idag, även om jag känner en smula ångest och illamående inför hur jag ska göra. Men det blir nog bra, bara jag får det överstökat! Ska se till att få lite studier klara idag också och sen kommer vårat fina vitrinskåp under dagen också som vi längtat efter. Wihoho! Vardagsrummet tar sig och snart är det klart, plus att Tobias äntligen börjar känna sig bättre så då kan vi se till att få upp tavlor och lite annat. Och ikväll åker jag över till min Lisa, vi ska äntligen boka Grekland till oss fyra. 
 
 
Vaknade hur som helst tidigt i morse, veckans andra träningspass är avklarat och jag är redo för en varm och lång dusch. Så skönt att ha bockat av det från veckans lista. Jag kommer nöja mig med dem här två träningspassen den här veckan, jag vill köra igång i ett lugnt tempo så jag inte tappar orken. Och det känner jag mig nöjd över. Kändes rikitigt bra idag, körde med min svåger som cochade mig igenom hela passet, tycker det känns så bra att ha med sig någon som vet hur jag kan förbättra min teknik. Så med det passet avklarat känner jag mig lite mer som en fighter inför vad som ska göras idag. Men först lite mellanmål innan lunch, jag är hungrig nu efter passet!
 
Tack för att ni läste och fortstätt gärna komma med råd till mitt förra inlägg, behöver era tankar kring det ♥
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg ♥
#1 - Matilda Berlin

Nej vad kul! Grekland alltså =) Var väldigt många år sedan jag var där, så är kanske dags för det snart igen =) Kram <33

Svar: Jaaaa det ska bli heeelt underbart :D Åh har du! Vart i Grekland va du då? :D spännande, har du några tips ang Grekland? Kram <3<3
Jessica Zederfeldt

#2 - Julia Persson

Härligt!

Svar: Ja :D håller helt med!
Jessica Zederfeldt

#3 - Gabriella

Såå härligt!!

Svar: Verkligen! :D
Jessica Zederfeldt