Jessica Zederfeldt

MITT HJÄRTA SPRICKER AV KÄRLEK!

Jag vet inte vart jag ska börja så jag skriker bara ut det istället! JAG HAR BLIVIT MOSTER! Och världens vackraste lilla bomullstuss kom i Måndags till oss. För er kanske det känns som vilka ord som helst för ni är inte här med känslorna på samma sätt som mig just nu. Men jag lovar att jag aldrig känt så här många känslor samtidigt! Det räcker lixom inte med att min syster är en utav mina bästa vänner och att jag älskar henne mer än vad som går att förklara! Nu har hon dessutom blivit mamma, hon har givit mig en systerdotter och jag har blivit moster till en mer vacker person jag någonsin kunnat föreställa mig. OCH JAG HAR INTE ENS TRÄFFAT WILMA! Det är alltså ingen som helst idé att sminka sig när jag ska får träffa dom allihop, för jag kommer utan tvekan gråta sönder av lycka! Jag fick dessutom vara med om ett riktigt äventyr i Söndags som jag kommer att minnas för resten av mitt liv. Men jag väljer att inte dela med mig av det för ens jag pratat med min syster först om det är okej att jag delar med mig av det till er. 

 
Kommer ni ihåg att jag nämnde igår att jag är perfektionist, i alla fall i mina ögon. Och när jag väl går inför nått helhjärtat så gör jag det till 110 procent! Plus att jag älskar att fixa, trixa och pyssla. Så, jag har gett mig på att sy ett Baby Nest, SJÄLVKLART! Och vet ni, det gick vägen! Det tog ca 2 dagar och jag är riktigt förvånad först och främst hur jag lyckades göra det genom att bara använda mig av internet, eftersom jag aldrig sytt något liknande förut. Men det blev så himla fint och jag kan inte vänta tills jag får ge det till Wilma och hennes föräldrar. Självklart visar jag inte det heller för ens dom själva har fått sätt det eftersom själva slutprodukten är en överraskning, men jag lovar att visa så fort dom fått baby nestet! Om ni är nyfikna på att se det såklart? 
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg!
Tack för att ni läste ♥