Jessica Zederfeldt

Senaste dygnet
Hej på er!
Det har vart ett ordentligt intensivt dygn. Jag är ju uppe i skolan nu för en innevecka med föreläsningar och examinationer så jag fick ta nattåget i natt, vilket var en mardröm. Knappt någon sömn alls mellan 00.00 och 07.30... inget innan det heller för den delen. Det var nog den sämsta planerade tågresa jag vart med om, i 3 timmar fick jag sitta och vänta, mitt i natten på perrongen i Gävle för att rese-rutten var planerad så av SJ. (???) Plus att jag fick byta tåg 2 gånger gjorde att jag inte hann få mycket sömn där emellan. Tack för det säger jag bara, nästa gång flyger jag! Bitter tjej här! Jag vet inte alls hur jag har orkat ta mig igenom den här dagen, sömn är lixom bland det viktigaste för mig. Men jag har på något vis lyckats ta mig igenom en obligatorisk del idag och nu ligger jag äntligen i sängen på hotellrummet och vilar. Duschen väntar och sen åker pyjamasen på! 
 
 
Men sämre dagar kompenseras av bättre och igår hade jag en sådär riktig superdag! Jag hann med alla studier på förmiddagen så jag kunde skicka in dem, sen plockade jag upp Lisa efter hennes jobb och åkte iväg med henne till Mall of Scandinavia. Vi gick i flera timmar och i stort sätt skrek och skuttade över alla otroligt fina plagg vi vill köpa med hem! Oj så länge sedan jag unnade mig en såhär dag, inte för att jag shoppade någonting faktiskt, (för mina  pengar då ;) haha! Lyckades dock få med mig en helt galet fin topp från Zara som blir en födelsedagspresent till mig från Tobias! Hehe) men att bara få göra något som är så mysigt och roligt med en helt magisk människa har jag inte unnat mig den egentiden på länge!
 
Tack för att ni läste! ♡
 
#1 - Leia

Usch vilken resa! 🚎 Sov gott 😋 i morgon är en annan dag!💝💝