Jessica Zederfeldt

IDAG FLYTTAR VI
Goood morgon!
Om bara några få minuter ringer klockan och den här dagen sätter äntligen igång! Jag kan inte riktigt förstå att det är IDAG VI SKA FLYTTA! Jag har super ont i magen, det är nog en blaning av nervositet, flyttfeber och att jag är hungrig. Jag hade verkligen inte svårt att vakna imorse som ni säkert förstår och jag känner mig inte det minsta trött! Wiiee, så obeskrivligt!
 
 
Planen är att äta frukost strax och sen gör vi oss i ordning och packar sist i ena Tv:n i sin kartong. Sen går vi och hämtar hyrbilen och drar direkt ut mot Tobias mormor och hennes man där vår ena soffa står för tillfället. Efter det åker vi till Mio, hämtar andra soffan och sen tillbaka till gamla lägenheten för att packa in cyklar och ena Tv:n. Och därefter är det raka vägen med första lasset möbler bort till nya lägenheten där vi möter upp min mamma, pappa och min systers man som hjälper oss att flytta idag! Det var riktigt länge sedan jag hade sånna här spända känslor inom mig.
 
Är ni nyfikna på att vara med på flytten idag så kommer jag uppdatera här under dagen. Tack för att ni läste! ♡
#1 - Amanda

Spännande!! Söta ni är :)

Svar: haha tack ^^ <3
Jessica Zederfeldt

#2 - BLONDINA

gud så kul med flytt :D

Svar: ja vi var så spända :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande, LYCKA TILL!

Svar: tack snälla :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Tilda Barkselius

Åh vad kul att det är er flyttdag idag, hoppas allt går bra!

Svar: Allt gick superbra tack och nu är vi klara med flytten :D bara alla kartonger kvar... xD
Jessica Zederfeldt