Jessica Zederfeldt

NÄSTAN KLARA! - UPPDATERING
Heej på er! Hoppas ni mår bra såhär dagen innan Nyårsafton!
Själv känner jag mig helt slut men glad ändå. Jag är så ledsen hörrni att jag inte bloggade något mer unde våra flyttdagar. Men helt ärligt så var det ett rent skämt att jag skulle hinna ta mig tid till att göra det. Hur som helst gick allting superbra även om det tog sin tid. Och när allt väl var klart för dagen bjöd vi hit två av våra finaste och bästa vänner för att dom skulle få se lägenheten. Vi käkade flytt pizza, (en klassiker så klart!) och dom åkte inte hem för ens klockan 01.00. Så gissa hur trött men glad jag var efter den flyttdagen! 
 
 
På Torsdags morgonen åkte vi och städade ur den gamla lägenheten, köpten en hejdå-blomma till ägaren och lämnade nycklarna. Där efter åkte vi hem och fixade lite i hemmet, åt lunch och sen åkte vi in till stan med bilen för att köpa ett brädspel i en specialbutik som vi suktat länge efter. Och ytterliggare en kväll spenderades med våra fina fina vänner Lisa och Sebastian, vi åt Tacos och spelade Lords of Waterdeep som är strategispelet som vi köpt under dagen. Vi åt godis och tog den lugnt, två riktigt bra dagar tillsammans.
 
 
Idag då, andra natten vi sov här i vårt nya hem och jag sov precis lika gott som första natten! Jag åkte och jobbade ett par timmar på Cirkel K i morse och sen åkte jag hem igen, hämtade Tobias, skjutsade honom till jobbet och handlade lite inrdening på HM Home till badrummet för presentkortet jag fått i julklapp. Och sen vidare hem. Och nu sitter jag här i våran nya soffa, med en katt som sover bredvid. Både tvättmaskin omgång nr. 2 och torktummlare är igång. Och badrummet är så gott som i ordning. Just nu känns det som att jag har sprungit ett långt lopp och precis kommit i mål, med all publik hejjandes på mig och jag i glädjetårar. Hejja mig!
 
 
Resten av kvällen ska jag äntligen (?) ägna mig och studier. Jag har en liten lista av uppgifter som ska vara klart till Tisdag nästa vecka när jag ska upp till skolan igen. Och jag har inte börjat än men, jag tror att jag kommer att lyckas ro hem det här den här gången med. Jag tränar på att inte känna mig stressad utan att jag istället försöker göra det bästa jag kan av situationen jag måste säga att det går riktigt bra. Så allt fokus har legat på flytten, men nu är det dags att rikta fokuset mot studierna. Så nu vet ni vart ni har mig ikväll, vi hörs igen imorgon. 
 
Tack för att ni läste! Imorgon kommer ett inlägg upp om mina målsättningar för 2017, mina drömmar för året och vad jag vill bocka av från min Bucket list det kommande året. Är ni nyfikna på vad det kan vara? Kika in imrorgon ♥
 
Glöm inte att gilla eller kommentera inlägget om ni tyckte om vad ni läste. Puss ♥