Jessica Zederfeldt

Frukost på sängen och en Söndagslista
Godmorgon!
 
Vi börjar morgonen med en liten boosta-dig-själv-lista. Kommer ni ihåg att jag körde en sån för ungefär en vecka sedan? Jag utmanade er på att göra samma sak för att vi måste komma ihåg att boosta oss själva, för det är vi värda! Och en av alla som antog utmaningen var Agnes, klicka in på hennes blogg och läs hennes lista! ♥ Utmaningen är att ni ska göra denna lista en gång per vecka i 4 veckor frammåt! Detta är min lista för denna veckan.
 
Fem saker jag är bra på 
♡ Att sjunga
♡ Att puscha mig själv
♡ Att laga mat
♡ Att lyssna på mig själv när jag behöver ta det lugnt
♡ Att köpa presenter och julklappar till andra
 
Fem saker jag älskar med min kropp/utseende
♡ Mitt leende och mitt skratt
♡ Mina små muskler som finns där under någonstans, som jag ska jobba fram nu och få mer synliga. Jag vet att ni blir snygga när ni väl blir synliga haha
♡ Mina öron
♡ Mitt hår
♡ Mina vader
  
Jag fick en supergod och söt bricka med frukost på sängen i morse av Tobias. Så gott och mysigt samtidigt som jag kunde kolla på två av mina favorit youtubers.
 
Fem saker jag är stolt över
♡ Alla resor jag har gjort
♡ Att jag alltid gör mitt bästa
♡ Att jag har hoppat fallskärm
♡ Mig själv som person
♡ Att jag vågar förändras och utvecklas som person
 
Fem saker jag är tacksam över
♡ Att jag har någon stans att bo även om det inte är mitt/vårt egna boende
♡ Att jag har ett jobb 
♡ Att jag får möjligheten till att fortsätta utbilda mig
♡ Min vardag jag har tillsammans med Tobias
♡ Mina vänner och min familj som hjälper mig och stöttar oss i allt jag och Tobias går igenom!♥
 
Tack för att ni läste inlägget ♡
#1 - ISA

sista är ju så bra, att fokusera på vad man är tacksam för! Och gud vad sugen jag blev på leverpastejmackor nu! haha

Svar: Ja visst är det, så viktigt att man inte glömmer bort sånt :) Haha blev du xD känner verkligen som att antingen så tycker man om leverpastej eller så hatar man det ;D
Jessica Zederfeldt