Jessica Zederfeldt

Hur gör ni?
 
Hej på er och god morgon! Hoppas ni har en skön morgon och att ni mår super duper bra idag! 
 
Jag önskar verkligen att jag hade en såndär morgon när man känner sig jätte pigg och peppad, med massor av energi. Men istället vaknar jag med en känsla att jag nästan är bakis, (vilket jag inte har någon anledning alls till att känna). Jag har en ordentlig träningsvärk i axlar, armar och bröst. Det är ju på ett sätt underbart men just nu hade jag helst sluppit den, jag känner nämligen att jag börjar bli lite småsjuk igen vilket jag inte vill bli! Så jag hoppas att det går över lika fort som det gjorde sist.  Jag hade verkligen velat ha en frukost som denna idag men jag märkte att jag inte har någon ingefära hemma och det är jag alldeles för trött för att handla så jag får ta en stor varm kopp Te istället. Usch vad jag känner att jag klagar, blää... haha nu får ni hjälpa mig att samla lite nya krafter och energi! Hur gör ni när ni är trötta och allt bara känns sådär lite jobbigt och man har massor att ta tag i men inte alls ha någon lust till det?! Jag skulle bli jättglad om ni kom med lite tips till mig! Jag behöver det idag ♥ Hur som helst, jag ska sätta mig och plugga nu om en liten stund, det blir jättebra, en till lugn dag är precis vad jag behöver.
 
Tack för att ni läste inlägget! ♥
#1 - Elin

Men så mysigt

#2 - Julia Persson

Mysigt!

#3 - jessy

Men mums, va sugen jag blev av dina bilder!

Nu är videon uppe på bloggen och kanalen! :D kram

Svar: Haha ja den var riktigt god den smoothien ^^ Va kul! Jag såg videon, haha jätteroligt ju :D så roligt med challenges! Kram
Jessica Zederfeldt