Jessica Zederfeldt

TACK!
Hej på er! Känns så skönt att logga in här och se att ni fortfarande vill läsa om vad som händer i min vardag. Jag har behövt ett litet break ett par dagar från bloggen, mest för att jag inte känt någon större motivation eller inspiration till att skiva nått. Men som sagt, vardagen känns som en berg och-dalbana och det kommer den göra fram tills att vi har fått vår alldeles egna bostad. Och när det blir det får vi se!
 
Men en liten uppdatering på hur läget ser ut nu då. Jag har jobbat sen i Måndags och försökt få in lite extra pengar vilket känns bra, men det gör också att jag inte orkat med några studier efter jobbet så det måste jag ta tag i idag och det som känns mest motigt med just denna kursen är att det är mest läsning som gäller, och det har jag så svårt att ta tag i. Jag tycker om att vara på språng och göra saker, eller sätta mig och skriva en uppgift. Men jag ska se till att motivera mig på något bra sätt och läsa en del av litteraturen idag och imorgon. Jag har inget speciellt planerat i helgen heller och behöver fortsätta samla energi så jag tänker ägna en stor del av helgen åt mina studer också. Det blir bra. På boendefronten ser det fortfarande rätt mörkt ut men jag försöker ställa mig in på att det kaaanske kan få gå med ett år till i en annan andrahands lägenhet sen när vi måste flytta här i från Maj. Men som sagt, det är bara en tanke jag håller på att försöka vänja mig vid och samla kraft till. I övrigt mår jag bra, men Tobias är sjuk så förutom att han försöker kriga sig iväg på ett jobbmöte idag så får jag pyssla om honom så mycket som jag bara kan här hemma. Förstår ni vad jag menar med att jag inte har så mycket inspiration just nu till bloggen?! Känns mest som att jag sitter och klagar och det vill jag verkligen inte att ni ska behöva ta del av. Men samtidigt är det så tråkigt att inte kunna uppdatera lite om hur allting är. Jag ser ju på statistiken att ni vill veta mer ♥
Hur som helst, jag ska lägga mig i sängen en stund och sätta näsan i studieböckerna ett tag nu. Allt ordnar sig till slut. En sak i taget bara. Och nu är det studierna och denna kursen som gäller! Fokus!
 
Tack för att ni läste inlägget! ♥