Jessica Zederfeldt

FULLSPÄCKAD MÅNAD
 
Hej fina ni!
Det känns som om April kommer rusa förbi! Men jag älskar ju att ha saker att göra, det enda som känns supertråkigt med kalendern den här gången är att det inte finns så mycket tid över till egentid och framför allt tid med vännerna... det gör mig ledsen. Men ser jag till att ligga på en lagom hög växel hela månaden så ska jag nog kunna få till en fika eller två med dom finaste jag vet! (Matilda jag saknar dig i Stockholm, snart, i sommar kommer jag ner till Jönköping! Jag måste hitta tid!) Som jag brukar säga, allt går om man vill, har en plan och kämpar.
 
 
 Tack för att ni läste! ♡
 
#1 - Matilda Berlin

Du kommer att lösa det! Jag vet att du kommer se till att få tid till allt du vill <33

Svar: Tack för att du tror på mig! :) Ja jag hoppas det, brukar ju va då knepigt att få ihop allt man vill göra 😊❤ kram fina!
Jessica Zederfeldt