Jessica Zederfeldt

ETT RIKTIGT FYND
Ni får en lite tjuvkik nu på kvällen innan jag går och lägger mig, på hur vitrinskåpet ser ut! Jag ser att bilden är helt sned tagen men det får duga för ikväll. Vi är sååå himla nöjda, det passar riktigt bra in i hur vi hade tänkt oss. Nu ska vi bara köpa handtag och knoppar till dörrarna och lådan. All julbelysning ska också bort i imorgon så jag blir av med det! Sen så börjar vardagsrummet ta sin form. Jag hittade vitrinskåpet på en säljsida på facebook och hade egentligen tänkt köpa ett sådant här skåp i trä så jag kunde måla om det vitt. Men så lyckades jag hitta ett som redan var färdigmålat plus att säljaren hade möjlighet att köra hem det till oss, så för allt det här betalade vi endast 500 kr. Det tycker jag är ett riktigt fynd! Men som sagt nu ska jag se till att sova så jag orkar upp imorgon. Jo just det, resan till Grekland blev bokad nu ikväll också. Är ni nyfikna på vart och hur hotellet ser ut så kika in imorgon kväll finisar ♥
 
 
Tack för att ni läste!
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg ♥
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

jättefint :) vad ska vara där i? ;D

Svar: Tack :D Haha det ska in finglas, prydnader och liter böcker tror jag! Just nu är det lite tomt ;D
Jessica Zederfeldt

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Emma

Åh vilket kap!

Svar: Ja verkligen :D
Jessica Zederfeldt

#4 - Matilda Berlin

Men åhh vad fint! Vad ska ni ha i det? =) Kram

Svar: Tack snälla! Vi hade tänkt ha finare glas, kanske lite böcker, någon fin prydnad och någon inredningsdetalj :) kram!
Jessica Zederfeldt

#5 - Celine

Så fin!

Svar: Tack!! :)
Jessica Zederfeldt

#6 - Bea

Så fint!!

Svar: Tack!! :)
Jessica Zederfeldt