Jessica Zederfeldt

WALK IN CLOSET - FÖRE INREDNING
God morgon! Hoppas ni har sovit gott, det har jag tack! 
Idag står det rensning hela för middagen på schemat tillsammans med Tobias. Och sen åker jag iväg till Ikea med Lisa och handlar allt som behövs in till min walk in closet. Vi hittade faktiskt lite tid både igår kväll och nu på förmiddagen till att fixa iordning här hemma tillsammans,vilket känns jätteskönt. Konstigt att man kan tycka att rensning är mysig kvalitéts tid, haha. Vi han i alla fall med att få upp den nya TV:n Tobias köpt igår, göra lite ärenden och påbörja i klädkammaren. Vi lyfte upp alla hyllplan en bit upp, dels så att rummet ska kännas mer rymligt och högre i tak och dels för att kläderna ska kunna hänga fritt ovanför byråerna utan att dem släpar i. Det blev riktigt riktigt bra faktiskt. Så en stor High Five efter det. 
 
 
Men här ser ni hur som helst lite av vad jag har att jobba med idag ytmässigt (  detta är dock innan vi lyfte upp hyllorna ). Jag behöver en liknande matta som jag redan har där inne fast i andra mått och 2 speglar. ( Den som står där inne nu ska ut i sovrummet ) och någon form av snyggare handtag eller knopp till garderobsdörren. Jag behöver en hel drös med lådor som sväljer massor av förvaring, kanske en liten till vit kort hylla och en klädställning. Sen får vi se om jag hittar något mer just på Ikea. Jag vill ju ha en lyxig puff också, men jag vet varken om jag har plats till det eller om det finns på Ikea. 
 
Tack för att ni läste! 
 
Hoppas ni får en superhärlig Fredag och glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckter om inlägget ♥
#1 - Tuva Björnwall

Åh kommer bli jättefint!!

Svar: Jag åh jag hoppas det :D ska bli så roligt att få handla allt idag också som ska in dit ^^
Jessica Zederfeldt

#2 - Johan

Det blev fint.

Svar: Tack :) men än är det inte klart :p
Jessica Zederfeldt

#3 - Kattis

Ser ut att bli jättefint det där och pyssla hemma är rätt mysig kvalitetstid tillsammans tycker jag!☺

sv: Du tror helt rätt och har rätt i att man måste åka hem för att kunna åka bort igen....meeen det var ju så kallt och snöigt att komma tillbaka till Sverige. Jag hade gärna väntat tills det blev vår!😋

Svar: Haha ja det är ju faktiskt det :D Perfekt kombination av att umgås och få sysslor gjort :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Netti Starby

Åh jag vill också ha en walk in closet och det kommer att bli så himla fint! :-D Kramis

Svar: Jag förstår det! Jag har verkligen längtat länge efter att få ha en :) kram!!
Jessica Zederfeldt

#5 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh vad skoj! Det kommer bli super och jag ser fram emot att få se slutresultatet :)

Svar: Ja jätteroligt att få fixa i ordning också :D Va roligt, det kommer en uppdatering om det så småning om :)
Jessica Zederfeldt

#6 - Matilda Berlin

Guu vad fantastiskt! Blir verkligen avis på det! ;) Kram fining och ha en riktigt bra dag! <3

Svar: Hihi jaa nu har jag längtat tillräckligt länge efter alla ställen jag bott på att få ha en ordentlig klädkammare! Snart kommer du också få ha en, det är jag säker på :) <3
Jessica Zederfeldt

#7 - Tarn

Snyggt!!

Svar: Tack :) Hoppas det blir bra när det blir klart! :)
Jessica Zederfeldt

#8 - Tilda

Åh, kommer bli såå fint! <3

Svar: Åh jag hoppas också det :D det är så kul att få fixa i ordning också :) <3
Jessica Zederfeldt