Jessica Zederfeldt

EN EXTRA DAG PÅ HELGEN
Hej!
Vi har lite tur ibland jag och Tobias. Eftersom att han jobbar obekväma tider och jag varvar lediga dagar med studier och andra dagar med jobb så lyckas vi ibland tajma in en extra ledig dag efter helgen. Vilket vi gjort idag och det är så mycket värt. Vi har hunnit med otroligt mycket i lägenheten, en riktig storstädning, vi har fått upp tavlorna i vardagsrummet. Vilket jag har haft lite ont i magen över att göra eftersom jag har så svårt för när saker inte hamnar rakt... men det blev det! Så nu kan vi bocka av det! Skönt! Jag har fixat två tassels till gardinerna i sovrummet och en STOR kökslampa har åkt upp i köket ovanför matbordet. Tänk er lite industristil. Vi har hunnit med en storhandling för ikväll och fixat kvällens efterrätt. För snart får vi två underbara vänner från Irland på middag! Så mysigt att få träffa dom igen!
 
Jag ska alldeles snart fixa iordning en matpaj och sen gör jag mig klar medan Tobias åker och hämtar dom. Som sagt, att ha en till ledig dag tillsammans är så mycket värt!
 
Visst ser det rätt gott ut? Mascarponekräm med lemon curd och bär. Sen ska det på lite krossade maränger på. Så himla enkelt och gott. Dags för pajen nu också bara!
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg!
Tack för att ni läste ♡
#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

såg riktigt gott ut

Svar: Det var det :D Så där lagom sött och fräscht :)
Jessica Zederfeldt

#2 - Caroline

Så gott det ser ut. :)

Svar: Det var det faktiskt, rikgti fräscht med citronsmaken och lagom sött :D
Jessica Zederfeldt