Jessica Zederfeldt

REDAN TJUVSTARTAT

Godmorgon till våren! 
Jag ligger fortfarande i sängen och det är helt ljuvligt, solen lyser in genom fönstret som står öppet precis lagom mycket så att ny frisk luft blåser in på mig. Jag sitter med datorn i knät och gör klart mina studier. Imoron natt åker jag nämligen upp med tåget igen till skolan. Men wow, vilket väder, jag måste bara säga det igen. Det är nu jag börjar må helt genuint bra i igen. Solen gör så mycket för mig. En dag köper jag mig ett sommarhus där solen bor och stannar borta störta delen av det mörka året. 

Men idag är det Lördag, och Våffeldagen. Det är det väl ingen som har missat förstår jag. Men det blir inga våfflor idag för min och Tobias del, vi tjuvstartade nämligen redan i Måndags med det. Och Oh My vad vi åt, jag tror vi fick i oss ett dussin våfflor sammanlagt med massor av vaniljgrädde, färska jordgubbar, sylt, bananer och maränger. Vi hamnade i matkoma båda två efter det men det var så värt det!



Idag är det studier som står på schemat i stort sett hela dagen, kvällen och natten. Hur lyckas jag alltid sitta i sista stund. Jag vet att jag är som mest effektiv då men varför är man såhär? Förutom studier ska jag cykla förbi min syster för lunch och sen är hon en ängel som ska hjälpa mig med min axel och ett x antal triggipunkter som sitter och irriterar. Jag har sådan lyx som har en utbildad syster inom massage-världen. Sen blir det raka vägen hem för mer studier. Jag säger det igen, VILKET VÄDER!

Gilla och kommentera gärna för fler inlägg!

Tack för att ni läste ♥