Jessica Zederfeldt

Nu är nycklarna våra!
Hej på er allihop! Hoppas ni mår jättebra idag, det gör jag tack!
Först måste jag säga att jag är alldeles överväldigad och svämmar över av kärlek från era fina kommentarer! Tack, ni gör vardagen så mycket bättre! ♥
 
Två dagar kvar innan Julafton nu och jag har fått hämta nycklarna till VÅRAN EGNA LÄGENHET! Helt magiskt! Jag åkte iväg redan kl 9.00 i morse och lämnade av Tobias på hans jobb, åkte förbi mina föräldrar och lämnade en skärmaskin som vi lånat och hämtade ut ett paket på posten. Sen åkte jag en sista gång förbi nybygget som snart är vårat. Jag var ju bara tvungen att kika en gång till på hur området ser ut. Vi har åkte förbi ungefär 1 gång i veckan bara för att vi är så ivriga på att få flytta dit. Sen åkte jag raka vägen in till stan för att äntligen få hämta nycklarna och nu är dem våra! Helt obeskrivligt. Allt gick så smidigt! Efter att ha flyttat 4 gånger på 1,5 år ska det bli enormt skönt att vi får vårat alldeles egna förstahandskontrakt. Nu kan vi äntligen slappna av och bara fokusera målinriktat på vår framtid. 
 
 
Efter att jag hämtat nycklarna åkte jag och köpte två par jeans. Det är verkligen välbehövligt eftersom ena tidigare paret gått sönder för en vecka sedan, plus att det blev som en klapp-på-axeln-för-bra jobb och för att hårt jobb faktiskt lönar sig. Glöm inte det! Nu är det pack-race som gäller till Tobias slutar 16.30 och sen åker vi dirket och kikar på lägenheten tillsammans. Jag är så otroligt ivrig på att få se hur den ser ut och få känna lukten av en helt nybyggd lägenhet. Flyttlasset går dock inte för ens den 28 december på Onsdag nästa vecka, eftersom vi båda är lediga då. Men lite till väntan gör inget, vi är ju så nära nu!
 
Två dagar innan julafton som sagt och jag känner mig så otroligt redo! Jag är supernöjd med alla julklappar som jag ska ge. Som jag skrev igår har det varit väldigt tungjobbat för både mig och Tobias en längre tid, så nu ska vi se till att bara fokusera på att njuta ett tag framöver. 
 
Om ljuset är bra ikväll i lägenheten så lovar jag att ta ett par bra bilder så ni får se en sneak peak redan ikväll här på bloggen, så kika in ikväll. Tack för att ni läste! ♥
#1 - Julia Persson

Men så kul :)

Svar: Ja verkligen :) god jul till dig!
Jessica Zederfeldt

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så underbart, grattis! :D

Svar: Tack snälla!! Ja vi är verkligen jätteglada :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Tuva Björnwall

åh vad härligt :D

Svar: Ja eller hur! Så jäkla roligt :D
Jessica Zederfeldt

#4 - ISA

STORT grattis, verkligen! är så skönt när man väl fått ett place där man kan landa och känna sig hemma. Ha en mysig jul <3

Svar: Men åh vad glad jag blir!! TACK snälla! Det känns så roligt! Verkligen jag håller helt med dig i det! Tack det samma till dig :) kram <3
Jessica Zederfeldt

#5 - Alice Lindström

Åh vad roligt!

Svar: Ja verkligen, så himla roligt! :D
Jessica Zederfeldt

#6 - Erika

Grattis till lägenheten! :)

Svar: Tack vad snäll du är! vad glad jag blir :)
Jessica Zederfeldt

#7 - Therese

Jätte kul, grattis :D

Svar: Tack snälla!! Så kul :D
Jessica Zederfeldt

#8 - Ida

Åh gud vad kul!! Så himla roligt när man får nycklarna!! :D

Svar: Ja vilken sjukt känsla det är :D
Jessica Zederfeldt

#9 - Tilda Barkselius

Åh gud så kul med lägenheten! Ska bli spännande att få se hur den ser ut:)

Svar: Ja det känns så roligt! :D kram
Jessica Zederfeldt