Jessica Zederfeldt

WHEN HE KNOWS WHAT MAKES YOUR HEART MELT
Förutom att vi fått den finaste julklappen man kan få i år, nämligen en alldeles egen nyproducerad lägenhet med förstahandskontrakt, så fick vi väldigt många andra fina presenter också. Det här är en utav presenterna som jag fick av Tobias. Kärleken bakom den här juklappen fick hela mig att smälta, jag började gråta mitt under hela julklappsöppningen. Det gick lixom inte att hålla känslorna i styr. 
 
 
Hela historien bakom presenten börjar med att jag fick ett Thomas Sabo armband av honom på min födelsedag första året vi var tillsammans. På armbandet hängde en berlock med ett evighets tecken. Samtidigt visar han att han har en matchande berlock runt sin halskedja fast utan glittriga stenar och säger att så länge vi har dem här klarar vi allt, med evighetstecknet behöver jag aldrig tvivla på vår kärlek till varandra. Även då höll jag på att brista ut i tårar. 
 
Men tyvärr har jag tappat berlocken vilket jag blev otroligt ledsen för och istället för att ordna en ny, men risk för att jag skulle tappa den igen. Så designade han ett eget halssmycke till mig med samma tecken, våra namn och våra månadsstenar. Nu behöver jag inte vara orolig för att tappa det. Vilken människa han är. ♥
#1 - Johanna Utterberg

Men åh vad gulligt av honom, så himla fint!! :)

#2 - Leia

Vilken underbar 💘 kärlek 💕 ni har!

#3 - Berra

Vad fint! <3

#4 - Tarn

Så fint!!

#5 - sandra

fint!

#6 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så himla fint smycke. Förstår att du blev ledsen över berlocken dock :/

#7 - Gabriella

Såå himla fint!!

#8 - Therese

Åh så fint av honom <3

#9 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilket fint halsband! :)

#10 - Linda

Åh så fint!

#11 - Amanda

Åh vad fint!! :)