Jessica Zederfeldt

Söndags feeling!

Heeej på er! Hoppas ni har en jättehärlig Söndag och mår toppen idag! Det gör jag tack!

Idag vaknade jag av en extrem hunger i magen och ett supervarmt sovrum! Jag tror inte ni förstår hur varmt och jobbigt det kändes! Lisa och jag har ju delat sovrum nu när vi har bott hos Matilda så båda vi vaknade klarvakna vid 8 imorse. Och jag började fara runt efter en geting som var i rummet. Hatar dom små liven så försökte få den att flyga ut igen. Hur som helst var vi ju jätte hungriga och på Söndagar så passar ju brunch så himla bra. Så vi packade i ordning våra grejer nere i bilen efter som vi skulle åka hem sen och tog en promenad ner till restaurang Bryggan som ligger precis vid vattnet och åt brunch! Önskar alla Söndagar kunde vara som denna i deras sällskap! ❤

Vi var så proppmätta när vi gick där ifrån så det var helt galet! Men så värt det! Sen i alla fall tog vi bilen och åkte hemmåt mot Stockholm. Men vi kunde inte låta bli att göra ett stopp på Gränna och köpa med oss lite hem!

Meeen nu äntligen så är jag hemma med min prins igen och nu ska jag bara njuta tillsammans med honom så vi får höras mer imorgon mina fina!

Tack för att ni läste detta inlägg! Kram på er! ❤

#1 - JUNITJEJ

Gud, så gott det ser ut!

Svar: Det var det verkligen!! Önskar man kunde lyxa till det så varje Söndag ^^
Jessica Zederfeldt

#2 - Liv Ringström

Vilken fin blogg du har, så ljus design och helt underbara bilder!

Svar: Men åt tack snälla! vad glad du gör mig :D
Jessica Zederfeldt