Jessica Zederfeldt

HEY YOU!
 
Hej på er! 
Hoppas ni mår toppen! Jag är ÄNTLIGEN HELT FRISK, peppar peppar! Och vet ni, NU börjar allt ramla på plats i min vardag. Det känns så himla skönt. Vi har bott i lägenheten i 2 månader, kommit ordning med det mesta. Jobbet funkar bra, träningen... nja den kan vi väl bättra på. Skolan går bra. Ja ni läser ju själva. Så jag har fått lite energi över till bloggen igen. 

Men hörrni, det här med att vara perfektionist och otroligt petig med saker och ting som ska göras, det är himla jobbigt för mig när jag ska blogga. Jag vill ju att allt ska bli perfekt varje gång, fram för allt med kvalitén på bilderna jag delar med mig av. Och visst tycker jag bättre om att själv gå in på andra bloggar med riktigt bra kvalité på sina bilder. Men jag orkar lixom inte lägga ner det jobbet som krävs för att få det så. Så jag får helt enkelt lägga det kravet på mig själv åt sidan just nu när jag har massat annat istället. 
 
 
Så vad har hänt då, skolan ni vet. Det tar en del tid, jag har jobbat, träffat mina vänner, min familj. Så som det brukar va, av nån anledning har jag lixom svårt att klämma in bloggen där emellan. Förstår inte hur folk lyckas planera sin tid så bra som får ihop den biten också... Och nu ska jag egentligen försöka göra klart en skoluppgift, men så sitter jag och bloggar och lagar mat istället. Motivationen är inte på topp just nu. Men lika bra att få det överstökat. 
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg!
Tack för att ni läste