Jessica Zederfeldt

Fredags feeling

Hej hoppas nu mår bra!
Fredag idag och en hel helg utan planer eller jobb. Jag är fortfarande så glad att jag sa upp mig från helgjobbet, mina helger är verkligen så mycket värda för mig. Så tummen upp för det! Och vet ni vad det allra BÄSTA är? Idag kommer min syster å hennes familj hem från sjukhuset med lilla Wilma. Jag längtar så galet mycket efter dom nu och efter att få ge dom babynestet. Jag lovar att visa bilder när dom fått det. 

Men hörrni? Vart fasiken har våren tagit vägen?! Jag är så trött på snön och kyla nu. Vintern är verkligen inte min grej och speciellt inte nu när det känns så långdraget och segt... blä! Har försökt få in lite vår hemma i alla fall och så ser ni ena tavlan som kom upp förra helgen.
 
 
Hur som helst, resten av dagen sätter jag mig med studierna. När Tobias slutar möter jag upp honom och tar bilen för att köpa mer tyg, sen fixar vi lite välkommen-hemfina saker till Veronica, Victor och Wilma och sen åker vi dit å hälsar på! Älskar Fredagar!
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg 
Tack för att ni läste ♡