Jessica Zederfeldt

NÄSTA PROJEKT
 
Hej!
Äntligen hemma och dags för mig att ta helg! Men innan det hinner vi såklart med en Fredag kväll och jag kommer spendera min med en del fix hemma och förberedelser inför den nya mattekursen som nu startat. Sen kommer jag lägga mig raklång på soffan framför Tv:n med tända ljus och bara vila. 

Det är så skönt nu när vardagsrummet verkligen har tagit form på riktigt, det känns lixom som ett riktigt rum nu när Tv-bänken och den nya taklampan kom på plats. Och jag har redan börjat fundera ut åt vilket håll nästa projekt ska gå, nämligen badrummet. Jag längtar så mycket efter ett badkar så det känns verkligen som ett prio på listan, men vi får se vart det landar och när. Badkar kostar ju ett par 1000-lappar... Men det här är vad jag har tänkt mig i badrummet, duschdrapperiet från H&M Home har jag redan. 
 
Och det här är vad jag har att jobba med...

Har ni renoverat erat badrum med enkla medel som inte kostar så mycket? Vad har ni gjort? Vore supertacksam om ni har tips och idéer. 

Gilla och kommentera gärna! 
Tack för att ni läste ♥
#1 - Leia

Härliga idéer, verkligen snyggt! 🛀🛀🚿

Svar: Tack! Och badkar kommer bli pricken över i ;D <3
Jessica Zederfeldt

#2 - Days by Johanna

Finns inget härligare än badkar! Så förstår du längtar efter det.

Svar: Jag håller helt med dig! Har aldrig haft något eget men att bada är det bästa ^^
Jessica Zederfeldt

#3 - Matilda Berlin

Men åhh vad spännande att se hur det blir!! Behöver all inspo själv inför att vi sen börjar bli klara =) Kram och hoppas du haft en underbar dag <33

Svar: Ja det är så roligt att göra nytt och fint :D Ja ska bli spännande att se hur allt blir hos er!! Tack det samma fina du! <3kram
Jessica Zederfeldt