Jessica Zederfeldt

Inför Fredagskvällen
Imorgon kväll längtar jag riktigt mycket till! Eller hela dagen egentligen längtar jag enormt mycket till, jag ska ju äntligen få egentid med min fina Lisa ute i skogen och förhoppningsvis plocka litervis med blåbär. Yeay! ♥ Senare på kvällen sen så ska jag först iväg med jobbet och äta en riktigt god middag. Ska bli så mysigt att umgås, äta och dricka gott! Senare på kvällen möter jag upp Tobias och då drar vi vidare på inflyttningsfest hos en vän till oss. Det ser vi också väldigt mycket fram emot och det här är vad jag tänkte ha på mig imorgon kväll. Halsbandet är en Chocker och ett "vanligt" halsband i ett, riktigt fint på faktiskt. Det skimmrar i rosé och har små fina stenar på. Urgullig och lite sexigt ihop med bodyn tyckte jag. Halsbandet hittar ni här Eftersom jag ska ha halsbandet kommer jag givetvis inte ha bodyns dragkedja hela vägen upp. Bodyn hittar ni här. Sen ett par höga svarta "jeans" till, det är ju inte riktigt jeans material så vet inte vad gemeneman vill att man kallar det, efter som det är extremt strechigt, men något åt jeans-hållet är det i alla fall. Byxorna hittar ni här, ett par röda läppar, utsläppt hår eller en hög toffs, har inte riktigt bestämt mig än. Kläderna och halsbandet finns på Ginatricot, dock vet jag inte om bodyn och halsbandet finns i butik, jag såg inget när jag var där och handlade byxorna... så kika in på deras hemsida utifall att ni är sugna på dom. 
 
Nu ska jag sätta fart med middagen för snart kommer vår fina Sofie hem till oss. Mys ska det bli! En perfekt Torsdagskväll!
 
Tack för att ni läste inlägget!♥
#1 - Lovisa

Åh vilken snygg outfit!! Låter som du kommer ha en mysig fredag!:D

Svar: Tack snälla! vad kul att du tycker det :D Hittade allt för run 600 så det känns ändå prisvärt! Jag hoppas på det och hoppas du får en härlig Fredag du med :)
Jessica Zederfeldt

#2 - TIDSTJUVEN

Härligt fredagspeppigt inlägg! :D Hoppas att din fredag blir alldeles pangbra nu.

Svar: Va härligt att du blir peppad! :D tack snälla, jag hoppas din blir lika bra!!
Jessica Zederfeldt