Jessica Zederfeldt

BARA ETT AXPLOCK
God morgon! Hoppas ni mår bra, det gör jag tack!
Flytten närmar sig nu och vi är bara en dag ifrån att få flytta in. EN DAG! Det känns så roligt och overkligt på en och samma gång. Med flyttplanerna så fylls inredningslistan på och vi har en näst intill klar bild över hur vi vill ha det och vad som bör sparas ihop till och handlas in. Vi har redan ett ordentligt sparkonto avsatt för inredning som fortfarande finns att ta av. Men frågan är vad vi ska prioritera av allt som vi vill ha, vi får nog börja med att flytta dit helt enkelt. Känna in hur allt känns och vad vi ska börja prioritera. Egentligen har vi ju allt praktiskt vi behöver. Men en del saker vill vi byta ut så småning om så att möblerna passar den här nya lägenheten som handen i handsken. Detta är bara ett axplock av alla saker som vi så småning om kommer att bocka av. 
 
Jag fick en så fin present av Tobias i julklapp, hela jag smälte när jag såg vad han gav mig. Är ni nyfikna på vad det är så kika in senare idag så kommer ett inlägg upp om det. Tack för att ni läste! 
#1 - Sandra

Ååh vilka jätte fina saker! Skulle också vilja ha allt ihopa :)

#2 - Emma Grann Fotografi

Spännande :)

#3 - Alice Lindström

Många fina saker! Lycka till med flytten :)

#4 - NICOLE

Å vad kul med en flytt :D