Jessica Zederfeldt

BERRIES FOR BREAKFAST
God morgon på er! Hoppas ni sovit gott. Det har jag tack!
Jag smög upp för en timme sedan och gjorde lite frukost till mig. Tobias sover fortfarande, tror han behöver lite sovmorgon idag. Vi är fortfarande rätt trötta sedan flytten. Så vila är precis vad vi behöver göra nu en stund. Jag har själv krypit ner under täcket igen bredvid Tobias med datorn i knät för att blogga och sedan fortsätter jag skriva på uppfiten jag började på igår. Ska försöka ligga kvar här så länge det bara går idag. För sedan vid 16.00 åker jag och jobbar fram till 24.00 ikväll, kul va? Nope, men det är min helg att jobba kväll så jag har inte så mycket val... men jag har i alla fall ett helgjobb och det är jag tacksam för! 
 
 
Nu är min supergoda frukost i magen och jag ska sätta igång med uppgiften så att jag hinner få första delmomentet klart idag.
 
Tack för att ni läste inlägget! Är ni sugna på att få veta vad jag har för nyårslöften inför 2017 så kika in under dagen ♥ 
#1 - moamedalicia.blogg.se

Åh vilken underbar frukost. Jag jobbar också kväll idag fast till kl 21. 😘 Önskar dej gott nytt år gumman

Svar: Den var supergod :) åh då förstår du mig! Skönt att du ändå hinner till 12 slaget :) Gott nytt år till dig också! :) kram<3
Jessica Zederfeldt