Jessica Zederfeldt

Jag kommer tillbaka
Hej på er, hoppas att ni mår bra! 
Det stämmer! Jag kommer att komma tillbaka snart. En bit i taget. Det är så fantastiskt och jag blir alldeles glad och varm i hjärtat att ni fortfarande kikar in här för att hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv. Det känns verkligen jätteskönt att veta att ni bryr er. 
 
Vet ni, det har varit så otroligt tungjobbat med vardagen ett tag. Jag har lixom inte haft någon motivation alls till att blogga. Och ska jag göra det så vill jag att ni ska få ut något bra av att läsa det jag skriver. Bloggen har känts mer som ett krav än att skriva för att det är roligt och smidigt att hålla er uppdaterade om vad som händer runt mig. Men nu ÄNTLIGEN börjar pusselbitarna falla på plats och jag känner en liten uns till att bloggen känns rolig igen. Så jag kommer nog med största säkerhet att komma tillbaka till bloggrutinerna igen men det får ta sin tid. Jag är hur som helst så glad och tacksam för att ni är så fina med era kommentarer och klick in på min sida. TACK till er! ♥ 
 
 
Undertiden som jag har vart frånvarande här har jag studerat vidare på min utbildning, haft 5 veckors verksamhetsförlagd utbildning, jobbat extra på Cirkel K som jag nu jobbar på varannan helg. Och försökt hinna med resterande vardag med allt vad det innebär. Jag har helt enkelt inte orkat med något annat än att få vardagen att gå runt. Jag är övertygad om att ni förstår! 
 
Hur som helst, i skrivande stund puttrar blomkål och potatis på spisen till middagen, det blir blomkålsmos och lax. Samtidigt försöker jag uppdatera instagram med en underbar julklapp jag fick av en väldigt fin vän till mig. Och framför allt är det packning som står på kvällens schema! För vet ni?! Imorgon är det dagen med stort D! Vi får äntligen NYCKLARNA till vår alldeles egna lägenhet imorgon! Känslan inom oss och inom mig går inte att beskriva på något sätt alls. Jag brukar beskriva att min känsla av lycka är som vaniljsås i hela kroppen, ungefär smaken och konsistensen fast omformad till en känsla. Konstigt men så är det. Helt magiskt att vi ska få vårat alldeles egna boende. Vi blir sambos på papper! Framtiden är så sjukt ljus. 
 
Kika in i morgon så får ni vara med när jag hämtar nycklarna, och kanske ger en sneak peak på när vi besöker våran alldeles egna lägenhet för första gången! Tack för att ni läste ♥
#1 - NICOLE

Vad härligt att höra! =) Det ska vara kul att blogga, på ens egna villkor :) Kram

Svar: Ja precis så som du säger! Tack! kram till dig :)
Jessica Zederfeldt

#2 - A M

Åh vad roligt att du kommer tillbaka! Det är viktigt att du känner att du är nöjd med vad du gör på bloggen också och va kreativ :D
sv; Ellerhur, jag håller med dig!!

Svar: Vad glad jag blir att du tycker det! Ja det är helt riktigt det du säger, tack! :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Natalia

Så roligt :D

Svar: Va kul att du tycker det :D blir så glad!
Jessica Zederfeldt

#4 - Anita

Weeeiii, va roligt! Ta hand om dig, kramis <3

Svar: Tack vad snäll du är! Detsamma till dig! Kram <3
Jessica Zederfeldt

#5 - Matilda Berlin

Men åhh vad kul att du är påväg tillbaka! Och framförallt JÖSSES vad kul med lägenheten! Ser såå fram emot det =) Kram

Svar: Åh vad söt du är!! TACK SNÄLLA! hihi ja det är skönt att komma på banan igen! Stor kram <3
Jessica Zederfeldt

#6 - elin

Klart att vi bryr oss! Kul att du är tillbaka tjejen! :)

Svar: Vad snäll du är! Jag blir så glad! God jul! :)
Jessica Zederfeldt

#7 - Tarrn

Det ska bli roligt att följa din blogg! Kram :)

Svar: Åh vad fin du är! Det är lika roligt att följa din :) kram
Jessica Zederfeldt

#8 - Freja Lindsjö

Vad kul att du kommer tillbaka! :) Jag känner också så ibland och då får man helt enkelt ta lite tid och fokusera på sig själv och att det känns bra :"

Svar: Tack vad glad jag blir att du tycker det :)<3 ja men precis, tack för ditt råd :)
Jessica Zederfeldt